לא בטוחים איזו גרסה מתאימה לכם?

לחצו עליי

הזן את פרטי החשבון

אנא מלא שדה זה

0
0

הזן את פרטי החשבון

אנא מלא שדה זה

0
0

הזן את פרטי החשבון

אנא מלא שדה זה

0
0

הזן את פרטי החשבון

אנא מלא שדה זה

0
0
0
0
0
0

מחשבים נייחים מומלצים – 6 המחשבים המומלצים ביותר לשנת 2024

מחשב נייח

מחשבים נייחים הם הצורה המקורית של המכשירים החכמים ששינו את חיינו, ועל אף שהמחשבים הניידים הם מוצר חם בשוק, המחשב הנייח כאן להישאר ולאפשר לנו לעבוד ולשחק בהנאה רבה ובאיכות גבוהה. הם גדולים, הם חזקים ואפשר לשדרג אותם בקלות, אבל איך אפשר לדעת מהו המחשב הכי טוב? אם אתם תוהים אם כדאי לכם להשקיע במחשב נייח חזק, הסקירה שלנו על מחשבים נייחים מומלצים תעשה לכם סדר ותיתן לכם המלצות מפורטות.

היתרונות והחסרונות

מהם היתרונות של מחשב נייח? מדוע יש מקרים שבהם דווקא כדאי להשקיע באחד כזה, ואילו חסרונות יש להביא בחשבון לפני שרוכשים מחשב? בואו נדבר בהרחבה על כל היתרונות והחסרונות של מחשבים נייחים לעומת מחשבים ניידים.

יתרונות

  • תמורה רבה יותר למחיר – בדרך כלל מחשבים נייחים מספקים לנו יחס עלות-תועלת טוב יותר ממחשבים ניידים, ואם תשקיעו כל סכום של כסף לקניית מחשב חדש, התכונות של מחשב נייח יהיו בממוצע טובות יותר משל מחשב נייד באותו מחיר (למשל מעבד חזק יותר, כרטיס גרפי חזק יותר ועוד) 
  • ביצועים טובים יותר – הרכיבים הנמצאים בתוך מחשב נייד פותחו במיוחד כדי שיוכלו לעבוד גם בתנאים של חוסר בחשמל ובהתבסס על אנרגייה מהסוללה של המחשב, עניין הפוגע מעשית בביצועים שלהם. הרכיבים הפנימיים של מחשב נייח הם חזקים יותר, וזה אומר שכל הביצועים שלו יהיו טובים יותר
  • קל יותר לתיקון – אם יצא לכם אי פעם לבקש עזרה בתיקון מחשב נייד, אתם ודאי יודעים שזהו עניין די מורכב הדורש מעבדה מקצועית. על אף שגם מחשבים נייחים עלולים לדרוש תיקונים במקום מקצועי, כל אדם יכול לפתוח את הקייס של המחשב בבית ולבדוק שכל הרכיבים מחוברים, לנקות אבק ולוודא שאין במחשב בעיה שאתם יכולים לפתור בעצמכם (מומלץ בהנחיית מומחים)
  • קל יותר לשדרוג – רוצים לקנות כרטיס גרפי חדש ולהחליף את הקודם? רוצים להכפיל את כמות ה-RAM במחשב ויש לכם מקום בלוח האם? במחשבים נייחים השדרוגים האלו הם קלים יותר מאשר במחשב נייד, אשר מקבל כמות נמוכה הרבה יותר של שדרוגי חומרה (בדרך כלל מפאת חוסר יכולת להחליף רכיבים)
  • מסך גדול כרצונכם – הגודל המרבי של מסך מחשב נייד בשוק נכון לרגע זה הוא 17.3 אינץ’. במחשבים נייחים אתם קודם כול יכולים לבחור את גודל המסך בלי קשר לרכיבים של המחשב עצמו, ובתחום הזה השמיים הם הגבול – אתם יכולים להסתפק במסך סטנדרטי בגודל 24 או 27 אינץ’ או להשקיע במסך קעור ברזולוציה 4K שגודלו 55 אינץ’ לחוויית גיימינג מושלמת או לקבלת שטח עבודה המרגיש אין סופי. בהקשר הזה כל הציוד ההיקפי של המחשב נתון לבחירה שלכם

חסרונות

  • לא נייד – קצת מובן מאליו אך חשוב לציין שאם אתם אנשים הנוהגים להשתמש במחשב בנסיעות, במקומות לא קבועים או נוטים לטוס לחו”ל למטרות עבודה פעמים רבות, מחשב נייח לא יהיה מכשיר שימושי עבורכם, ותצטרכו למצוא את המחשב הנייד המתאים ביותר לצרכים ולדרישות שלכם
  • דרישת שטח עבודה פיזי – מחשב נייח דורש הקמה של עמדה פיזית שיש בה מקום למחשב עצמו ולכל הציוד ההיקפי (מסכים, מקלדת ועכבר, רמקולים ועוד)
  • תחזוקה שוטפת – מחשב נייח דורש ענייני תחזוקה יותר ממחשב נייד, למשל ניקוי (בזהירות) של פנים הקייס, סידור כל הכבלים וטיפול בבעיות חומרה

הסקירה המלאה

עכשיו אחרי שהבנתם מהם היתרונות והחסרונות של מחשבים נייחים, הגיע הזמן להכיר את 6 המחשבים הנייחים המומלצים ביותר. חשוב לציין שאלו מחשבים חזקים מאוד, המיועדים להפעלת משחקי מחשב כבדים ותובעניים ולעבודה הדורשת חומרה ברמה גבוהה כמו תכנות, עיצוב גרפי, עריכת סרטים ועוד. 

 

מחשב גיימינג NX360E

המערכת הראשונה שנספר לכם עליה היא מערכת NX360E – חבילת רכיבים חזקה מאוד המכילה לוח אם מסוג B760M של חברת Gigabyte, מעבד i7-13700 של אינטל, זיכרון RAM מסוג DDR4 בנפח 32GB של חברת קורסייר, כרטיס מסך RTX4060 מבית NVIDIA, מערכת קירור איכותית וכונן NVME בעל שטח אחסון של 1T, הכול תחת עבודה של ספק כוח 700W ובמארז Antec NX360 איכותי בעל ארבעה מאווררים RGB. זהו מחשב מצוין לגיימרים המעוניינים להריץ באיכות הכי גבוהה שיש את כל המשחקים הכי חמים בשוק, בעל עיצוב נוח ואביזרים נלווים איכותיים שיבטיחו חוויית משחק מושלמת אך גם פעילות יציבה ונוחה של המחשב לכל השימושים האחרים שלו. המערכת הזאת מגיעה גם עם כל הציוד ההיקפי שאתם צריכים – מסך מחשב קעור של חברת סמסונג בגודל 27 אינץ’, סט מקלדת ועכבר גיימינג וגם אוזניות גיימינג לחוויה הטובה ביותר.

מערכת גיימינג NX360

עוד מארז מומלץ לגיימרים ולאנשים הזקוקים למחשב חזק בעל ביצועים מרשימים הוא מערכת NX360. במערכת הזו, הנמצאת כולה בתוך מארז גיימינג Antec NX360 תוכלו למצוא חומרה בעלת ביצועים מרשימים מאוד: ספק כוח 700W, לוח אם B760M, מעבד i7-13700 של אינטל, מערכת קירור ברמה גבוהה, זיכרון פנימי של 32GB המחולק לשני פסים, שטח אחסון NVME בגודל 1T וכרטיס מסך RTX3060 של חברת NVIDIA. המחשב הזה מצוין להרצה חלקה של כל המשחקים הכבדים ביותר, ואתם יכולים להיות בטוחים שכל תוכנה שתפעילו תרוץ היטב ופעילות המחשב תהיה כל כך חלקה שלפעמים תתקשו להאמין שזה אפשרי. ברכישה של מערכת NX360 תקבלו מאיתנו גם מסך מחשב קעור בגודל 27 אינץ’ של חברת סמסונג, סט מקלדת ועכבר גיימינג וגם אוזניות גיימינג איכותיות במתנה, כדי שלא תצטרכו לדאוג בעצמכם לציוד ההיקפי החשוב והאיכותי ביותר.

מערכת גיימינג RTX3060

עוד מערכת גיימינג שנרצה להמליץ לכם עליה היא בעלת חומרה מהשורה הראשונה לפעילות יציבה וחלקה של כל תוכנה ויישום שאתם מריצים על המחשב. זוהי מערכת הארוזה גם היא במארז Antec NX360, ויש בה ספק כוח 700W, לוח אם Gigabyte B760M לצד מעבד Intel Core i7-12700F לביצועים פנטסטיים. לאלו מצטרף גם קירור Antec A40 PRO, זיכרון RAM של 16GB, כונן בטכנולוגיית NVME בעל שטח אחסון של 1T וכרטיס מסך Gigabyte RTX 3060 Windforce לחוויה גרפית מושלמת. זהו מחשב איכותי לגיימינג ולהרצת פעולות כבדות על המחשב, ואם עוד לא השתכנעתם אתם יכולים ללחוץ כאן כדי להכיר עוד יותר מקרוב את המערכת הנהדרת הזו, המגיעה כמובן עם סט ציוד היקפי משלה – מסך 27 אינץ’, סט מקלדת ועכבר גיימינג וגם אוזניות גיימינג מתנה מאיתנו.

מערכת גיימינג MB 5 Lite

נמשיך למחשב הבא שבנינו בקפידה במיוחד בשבילכם – מערכת MB 5 Lite היא כל מה שגיימרים צריכים כדי ליהנות כמו שצריך מכל המשחקים שלהם מבחינת גרפיקה ועיצובים, והיא מתאימה גם לעורכים ולאנשים הזקוקים למחשב חזק שלא יגמגם גם בהרצת התוכנות הכי כבדות. במערכת זו יש מארז איכותי מבית Cooler Master, ובו ספק כוח חזק של 700W, לוח אם B760M, מעבד אינטל i5-12400F, קירור למעבד ולמערכת, זיכרון RAM של 32GB, דיסק קשיח של 2T וגם כונן NVME של 1T, וכרטיס מסך RTX3060 לשמירה על גרפיקה מרהיבה. וכמובן אי אפשר בלי ציוד היקפי – ברכישת המארז באתר שלנו תקבלו עם המחשב גם מסך 27 אינץ’, מקלדת ועכבר גיימינג וגם אוזניות איכותיות במתנה.

מערכת גיימינג NX360 700W

מה יותר טוב מחבילת גיימינג מושלמת? אין צורך לקרוא ולהשוות מפרטים, כי אנחנו ב-Sekeys בונים בשבילכם את המחשבים הטובים ביותר – במארז שלפניכם יש ספק כוח 700W המאפשר עבודה חלקה ויעילה של לוח אם B760M של Gigabyte, מעבד Intel i5-12400F עם מאוורר, כונן אחסון של 1T, כרטיס מסך RTX3060 לחוויה גרפית מושלמת ו-8GB של זיכרון פנימי. אין שום משחק שהמחשב הזה לא יכול להריץ באיכות גבוהה, ואין שום תוכנה שהוא יתעייף מלהפעיל בצורה חלקה. כמו כל המארזים שבאתר שלנו, ברכישת המערכת הזו תקבלו מאיתנו מסך 27 אינץ’, סט מקלדת ועכבר של Cooler Master וגם אוזניות גיימינג איכותיות שיעזרו לכם לשקוע במשחק או בעבודה שלכם.

מערכת גיימינג NX201 600W

אחרון חביב אך טוב לא פחות מהקודמים הוא מחשב NX201 – מערכת נהדרת ועוצמתית לגיימרים שלא מתפשרים על ביצועים ועל עובדים חרוצים המעוניינים בעמדה הטובה ביותר. במערכת זו יש ספק כוח של 600W המפעיל מעבד i5-12400F של אינטל, לוח אם Gigabyte B760M, כונן אחסון 1T, זיכרון RAM בנפח 8GB וכרטיס מסך של NVIDIA מסוג GTX1650. התמונה על המסך 27 אינץ’ שאנחנו מספקים עם המארז תהיה חדה מאוד, והמהירות הגבוהה של המחשב תפתיע אתכם בכל יום מחדש. ברכישת המחשב הזה תקבלו גם מקלדת ועכבר נוחים וגם אוזניות גיימינג מעולות.

סיכום

במקום ללכת לאיבוד במגוון המפרטים העצום הקיים היום, אנחנו ב-Sekeys נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם מארזים איכותיים וחזקים שיבטיחו חוויית גיימינג חלקה ומרשימה וגם ביצועים מדהימים של המחשב לכל מטרה. המחשבים הנייחים שבסקירה כאן יספקו את כל הצרכים שלכם בעבודה ובשעות הפנאי, בין שאתם משחקים בכותרים הכי חדשים ביום יציאתם או שאתם עורכי גרפיקה וסרטים או מתכנתים במקצוע שלכם. המחשבים הנייחים שלנו הם כלי חזק ויציב שיעמוד לצידכם שנים רבות למען עבודה יעילה והנאה בזמן הפנוי.

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו לקבלת מידע, הטבות ומבצעים

שתפו את המאמר

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

סרטים מומלצים באמזון פריים

שירות הטלוויזיה אמזון פריים הוא כבר מזמן חלק משירותי הטלוויזיה הגדולים והטובים ביותר שאפשר למצוא היום. מעבר לסדרות הנפלאות שאפשר לדבר עליהן הרבה, תוכלו למצוא

מה זה רובלוקס?

בקרב השחקנים הצעירים של ימינו יש כמה משחקים בולטים במיוחד בנוף, ואחד מהם הוא ללא ספק רובלוקס. המשחק הזה צבר תאוצה מדהימה בזמן שכולנו נאלצנו

סדרות מומלצות באמזון פריים

מחפשים סדרה חדשה לבינג׳ מהנה? אם עדיין אין לכם מינוי לשירות הטלוויזיה הנהדר אמזון פריים פלוס, אתם מפספסים הרבה מאוד תכנים שווים. ריכזנו לכם 10

בירור מוצר

שלום, אנא פרטו עד כמה שניתן מה בדיוק הצרכים שלכם, ובכמה עמדות יש לכם צורך.
צריכים עזרה ברכישה?

תוכנית תמחור

גרסאות נוספות

ווינדוס 11

סוג רכישה

תוקף

מאושר ע״י מייקרוסופט

מתאים למחשב חדש/מפורמט

הפעלה (אקטיבציה) לוינדוס קיים

ניתן להתקנה חוזרת

ניתן להעברה למחשב אחר

תומך בכל השפות

שימוש

Home

וינדוס 11 הום ריטייל / Microsoft Windows 11 Home Retail

תשלום חד פעמי
ללא הגבלת זמן
ביתי

המחיר המקורי היה: 699₪.המחיר הנוכחי הוא: 135₪.

הוספה לעגלה

Pro

וינדוס 11 פרו (ריטייל) / (Windows 11 Pro (Retail

תשלום חד פעמי
ללא הגבלת זמן
ביתי + עסקי

המחיר המקורי היה: 799₪.המחיר הנוכחי הוא: 159₪.

הוספה לעגלה

תוכנית תמחור

גרסאות נוספות

אופיס 2021

תוכנות כלולות

סוג רכישה

תוקף

תואם ל

סוג התקנה

ניתן להעברה בין מחשבים

תמיכה

מאושר ע״י מייקרוסופט

אופיס לבית ולסטודנט

אופיס לבית ולסטודנט 2021 / Microsoft Office Home & Student 2021

תשלום חד פעמי
ללא הגבלת זמן
ווינדוס 10/11
ניתן להתקנה חוזרת

המחיר המקורי היה: 699₪.המחיר הנוכחי הוא: 339₪.

הוספה לעגלה

אופיס פרו פלוס

אופיס פרו פלוס 2021 / Microsoft Office Professional Plus 2021 - התקנה חד פעמית

תשלום חד פעמי
ללא הגבלת זמן
ווינדוס 10/11
התקנה חד פעמית
-

המחיר המקורי היה: 599₪.המחיר הנוכחי הוא: 149₪.

הוספה לעגלה

אופיס לבית ולעסק

אופיס לבית ולעסק 2021 / Microsoft Office Home & Business 2021 MAC - רישיון פרטי + עסקי

תשלום חד פעמי
ללא הגבלת זמן
Mac
ניתן להתקנה חוזרת

המחיר המקורי היה: 699₪.המחיר הנוכחי הוא: 299₪.

הוספה לעגלה

תוכנית תמחור

גרסאות נוספות

special_feature2

special_feature4

special_feature5

מוצר זה נמצא תחת שירות התקנה אוטומטית ויותקן בחשבונכם בלי שתצטרכו לעשות שום דבר.

לכן, כחלק מתהליך זה תתבקשו לשתף איתנו בטופס מאובטח את פרטי החשבון שלכם.

כמובן שאין לכם מה לדאוג, המערכת מתקינה באופן אוטומטי לחלוטין ואף גורם אינו חשוף לפרטים שלכם.

חשוב לציין – המערכת לא מחליפה או משנה שום דבר בחשבון שלכם למעט התקנת המוצר.

תוכנית תמחור

גרסאות נוספות

ווינדוס 11

סוג רכישה

תוקף

מאושר ע״י מייקרוסופט

מתאים למחשב חדש/מפורמט

הפעלה (אקטיבציה) לוינדוס קיים

ניתן להתקנה חוזרת

ניתן להעברה למחשב אחר

תומך בכל השפות

שימוש

Home

וינדוס 11 הום ריטייל / Microsoft Windows 11 Home Retail

תשלום חד פעמי
ללא הגבלת זמן
ביתי

המחיר המקורי היה: 699₪.המחיר הנוכחי הוא: 135₪.

הוספה לעגלה

Pro

וינדוס 11 פרו (ריטייל) / (Windows 11 Pro (Retail

תשלום חד פעמי
ללא הגבלת זמן
ביתי + עסקי

המחיר המקורי היה: 799₪.המחיר הנוכחי הוא: 159₪.

הוספה לעגלה