לא בטוחים איזו גרסה מתאימה לכם?

לחצו עליי

הזן את פרטי החשבון

אנא מלא שדה זה

0
0

הזן את פרטי החשבון

אנא מלא שדה זה

0
0

הזן את פרטי החשבון

אנא מלא שדה זה

0
0

הזן את פרטי החשבון

אנא מלא שדה זה

0
0
0
0
0
0

ניקוי וירוסים – כיצד למנוע כניסה של וירוסים ואיך להסיר וירוסים?

אינפוגרפיקה של מנעול וירטואלי עם כיתוב "וירוס" באנגלית

מחשבים, סמארטפונים, טאבלטים ואינטרנט מהיר – כל אלו הם כבר חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו ולרוב הם הופכים אותם לקלים ומהירים הרבה יותר. עם זאת, יש גם לא מעט אתגרים וסיכונים, ואחת התופעות הנפוצות והלא נעימות היא חדירת וירוסים למחשב. גם אם מעולם לא יצא לכם להיתקל בווירוס כזה במכשירים שלכם, חשוב לדעת שהמצב נפוץ מאוד וצריך לדעת איך להתגונן מפני וירוסים. זהו הזמן לדבר על הדרכים שבהן אפשר למנוע חדירת וירוסים למחשב ומה אפשר לעשות כשווירוס מצליח לחדור. בואו נתחיל. 

 

מה זה וירוס?

וירוס הוא תוכנת מחשב קטנה המתפשטת ממחשב אחד לאחר, גורמת לנזק ומפריעה לפעילות התקינה שלנו. וירוסים תוקפים מחשבים מכל הסוגים, לרבות טלפונים חכמים וטאבלטים, והם בדרך כלל מופצים דרך דואר אלקטרוני והודעות בקובץ מצורף. וירוסים מוסווים הרבה פעמים בתור תמונות, כרטיסי ברכה, קובצי וידאו או סאונד ויכולים להתפשט גם דרך הורדות באינטרנט. הם גם עשויים להיות מוסתרים בתוכנות פיראטיות או בקבצים שונים שאנחנו מורידים למכשירים שלנו. 

 

לאיזה נזק וירוס עלול לגרום במחשב או בסמארטפון?

הווירוס קיבל את שמו בגלל אופן ההתפשטות המהיר שלו, אבל לאיזה נזק וירוסים שכאלו יכולים בכלל לגרום? הינה כמה נזקים נפוצים:

 

פריצה למחשב וגניבת מידע

אחד הנזקים החמורים שווירוסים יודעים לעשות הוא חדירה למחשבים וגניבה של המידע הנמצא שם. באופן הזה וירוסים יכולים לגנוב מאיתנו מידע רגיש ביותר כמו תמונות אישיות, מספרי כרטיסי אשראי, פרטי חשבון בנק, מידע חשוב מרשתות מחשבים במקומות עבודה וכן הלאה. יש לא מעט וירוסים שקטים שאי אפשר לעלות עליהם עד הרגע שבו מבינים שמידע נגנב, ולכן חשוב לדעת איך להתגונן ולהימנע מהם. 

 

ריגול

וירוסים הם הרבה פעמים תוכנות רוגלה שהמטרה שלהן היא לעקוב אחר פעילות של משתמשים בגופים שונים, לרוב במגזר העסקי או הציבורי. ריגול נפוץ הרבה יותר בארגונים גדולים שיש להם מידע רגיש ומבוקש אבל יכול לקרות פחות או יותר לכל אחד, וחשוב מאוד להכיר את העניין הזה לעומק. התגוננות מפני תוכנות ריגול היא עניין חשוב ביותר שצריך ליישם, בייחוד בעסקים המחזיקים במידע רגיש שאסור שידלוף החוצה בשום פנים ואופן. 

 

מחיקת כל המידע

בקרב משתמשים ביתיים יש וירוסים נפוצים המוחקים את כל המידע במחשב. יש להם מטרה אחת ברורה ופשוטה – ליצור כמה שיותר נזק וחוסר נוחות למי שנפגע מהם. במקרה של חדירת וירוסים רציניים הם גם יגיעו לכל הגיבויים וימחקו את המידע, ולרוב יהיה קשה מאוד עד בלתי אפשרי לשחזר אותו לאחר מכן. הווירוסים האלו מזכירים לנו את החשיבות של גיבוי איכותי ורציני של המידע. הווירוסים האלו נפוצים מאוד בקרב ארגוני טרור שפשוט רוצים לעשות נזק בלי מטרה מסוימת מעבר לכך. 

 

חטיפת המידע

השלב המתוחכם יותר של פריצה למחשב וגניבת מידע הוא פריצה למחשב במטרה להחזיק את הגישה אליו ואת התוכן בו בתור בני ערובה. זוהי עבודה מוכרת למדי של האקרים הפורצים דרך הווירוס למחשב ומאיימים על הבעלים שלו שימחקו את המידע או יפיצו מידע רגיש אם לא ישלמו להם סכום כסף כזה או אחר. תוכנת כופר היא דרך מצוינת להימנע מחדירה כזו.

 

איך להתגונן מפני וירוס?

הדרך הטובה ביותר להתמודדות עם וירוסים היא לא לאפשר להם להיכנס למכשירים שלכם. הינה כמה דגשים חשוב שרצוי להקפיד עליהם כדי לשמור על המכשירים ועל המידע שלכם:

 

לא לפתוח מיילים או הודעות סמס מגורמים לא מוכרים

כאמור, אלו הן הדרכים הנפוצות ביותר לחדירת וירוסים. אם אתם רואים מיילים או הודעות טקסט מגורם לא מוכר, פשוט אל תפתחו אותן ועדיף למחוק אותן מייד. שימו לב שאתם לא לוחצים על אף קישור ולא מורידים אף קובץ בהודעות מהסוג הזה. 

 

לא להוריד קבצים מאתרים לא מוכרים

אם אתם רוצים להוריד תכנים למחשב או לטלפון שלכם, עשו זאת אך ורק מגורמים מוכרים וגדולים כמו גוגל, אפל סטור וחנויות ואתרים גדולים ומוכרים בעלי מוניטין. זה לא אומר בהכרח שכל קובץ באתר קטן מכיל וירוסים, אבל אף פעם אי אפשר לדעת ולכן עדיף להימנע מהסיכון. 

 

לוודא שתוכנת האנטי וירוס שלכם מעודכנת

יש לכם תוכנת אנטי וירוס? מעולה. ודאו שהיא מעודכנת על בסיס קבוע. אם אין לכם עדיין תוכנת אנטי וירוס, זהו הזמן להגן על המכשירים שלכם ולרכוש תוכנה איכותית שתעשה זאת בשבילכם. בלחיצה על הקישור תוכלו לקרוא על 5 אנטי וירוסים חינמיים מומלצים, אבל שווה לדעת שתוכנות האנטי וירוס הטובות ביותר כיום הן דווקא תוכנות בתשלום. עדיף להשקיע כמה שקלים כדי למנוע בעתיד עוגמת נפש ונזקים העלולים להיות גבוהים בהרבה מהתשלום על התוכנה. 

 

סקירת תוכנות האנטי וירוס הטובות ביותר מבית מקאפי

בואו נעבור להמלצות על כמה מתוכנות האנטי וירוס הטובות והמומלצות ביותר. נתחיל עם חברת מקאפי, שנחשבת מאז ומתמיד לאחת הטובות בתחום. אתם מוזמנים לעיין במוצרים של חברת מקאפי באתר שלנו, שעליהם נפרט מייד:

 

McAfee Total Protection 2023

התוכנה המעולה הזאת נותנת לכם את הכיסוי המלא בכל המכשירים עם מערך הגנה איכותי הפועל בכל רגע נתון ובכל מקום. מערך ההגנה מתעדכן על בסיס קבוע ומספק הגנה מפני איומים בסיסיים, ומציע מגוון של אפשרויות אבטחה מתקדמות כמו התראה לפני כניסה לאתרים מסוכנים ומניעת הורדות מסוכנות, מנהל משימות מתקדם המאפשר מחיקה מלאה של סיסמאות ונתונים, הצפנת קבצים איכותית לקבצים השמורים במחשב ועוד. לחצו כאן למידע נוסף ולרכישה.

 

McAfee Internet Security 2023

התוכנה הזו היא למעשה רישיון שנתי שנותן לכם גישה למערך ההגנה האינטרנטי של מקאפי. עם עדכוני תוכנה קבועים וסריקות יסודיות של המחשב, הכלי הזה מאפשר גלישה חופשית ובטוחה באינטרנט ללא חשש מתוכנות זדוניות או מפריצות למחשב. אפשר להתקין את התוכנה בקלות באופן עצמי, והיא תספק לכם התראות חשובות והגנה על המחשב בזמן אמת.

 

McAfee AntiVirus 2023

אם אתם צריכים הגנה למחשב אחד בלבד, האנטי וירוס הבסיסי מבית מקאפי הוא בלי ספק אפשרות מעולה. התוכנה מספקת מעטפת הגנתית וירטואלית למחשב, ומונעת חדירת תוכנות זדוניות, סוסים טרויאנים, וירוסים ותוכנות רוגלה. היא מתבססת על טכנולוגיית אבטחת האינטרנט של מקאפי ומגיעה עם עוד מגוון פיצ׳רים מעולים כמו ניקוי יסודי של קבצים מיותרים לשיפור מהירות המחשב, אפשרות למחיקת קבצים רגישים ללא השארת זכר, סריקה ושיפור של ביצועי מערכת ההפעלה ועוד. לחצו לרכישה ולקבלת מידע נוסף על הכלים המתקדמים של האנטי וירוס של מקאפי. 

 

סקירת תוכנות האנטי וירוס הטובות ביותר מבית ESET

מקאפי היא חברה מעולה בלי ספק, אבל ברור שהיא לא היחידה ויש עוד כמה שמציעות פתרונות אבטחה מרשימים וטובים. חברת ESET היא אחת מהן, והפתרונות שלה בהחלט נותנים מענה מצוין למשתמשים במערכות הפעלה שונות לרבות חלונות, מאק, לינוקס, אנדרואיד ועוד. הינה כמה אפשרויות טובות שכדאי לשקול:

 

ESET Smart Security Premium 2023

התוכנה המצוינת הזו מספקת הגנת פרימיום עוצמתית ומקיפה למשתמשים המעוניינים בביטחון המושלם עם זיהוי איומים בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת, הצפנה של תמונות ומידע, ניהול יעיל ונוח של סיסמאות מכל מקום ובכל זמן, הגנה מפני גישה לא מורשית לנתונים, ניטור ומעקב אחרי הפעילות של הילדים ברשת, חומת אש והגנה על בית חכם, בקרת הורים, הגנה על רכישות אונליין ופעולות בנקאיות ועוד. זהו כלי מצוין ומתקדם המשרת בהצלחה מאות אלפי משתמשים ברחבי העולם כבר היום, ואצלנו באתר תוכלו לרכוש אותו בקלות ולהתקין במהירות ובנוחות לפי כמות המחשבים ומשך הזמן הרצויים.

 

ESET Internet Security 2023

עוד תוכנה מעולה למי שמחפש את ההגנה המושלמת במהלך גלישה באינטרנט. התוכנה הזאת כוללת הגנה מעולה מפני וירוסים, מתקפות כופר, אתרים מתחזים, סוסים טרויאנים ועוד. כמו כן, היא מגיעה עם כלי אנטי פישינג מעולים והגנה רב שכבתית עוצמתית ללא הכבדה על המערכת או האטות מיותרות. היא מצוינת למי שעובד באינטרנט ומבלה הרבה שעות בגלישה, וגם לאלו העוסקים בקניות מקוונות באופן קבוע. 

 

ESET NOD32 Antivirus

המהדורה החדשה ביותר של תוכנת האנטי וירוס הנמכרת בישראל, הנחשבת לפופולרית מאוד בישראל ובעולם, בייחוד בקרב גיימרים. לצד ההגנה ההיקפית שהתוכנה מספקת וסיכול האיומים בזמן אמת, אפשר לראות שימוש מועט בלבד במשאבים, מה שלא פוגע בביצועים של המחשב במהלך השימוש. זוהי תוכנת אנטי וירוס מוצלחת למדי ומומלצת בחום. 

 

סיכום

וירוסים במחשב הם איום שקיים עוד מראשית ההיסטוריה של המחשב, והוא ילווה אותנו עוד שנים ארוכות קדימה. קשה להימנע מהם באופן מוחלט וחד משמעי, אבל בהחלט אפשר להפחית את הסיכון ולשמור על עצמכם מפני תוכנות מזיקות שיגרמו ללא מעט בעיות. באתר Sekeys תוכלו למצוא מגוון של פתרונות אבטחה מתקדמים עם רישיונות לתוכנות האבטחה והאנטי וירוס הטובות בעולם במחירים משתלמים שלא תמצאו בשום מקום אחר. רוצים לדעת עוד? צרו קשר למידע נוסף ונשמח לענות על כל שאלה. 

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו לקבלת מידע, הטבות ומבצעים

שתפו את המאמר

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

סרטים מומלצים באמזון פריים

שירות הטלוויזיה אמזון פריים הוא כבר מזמן חלק משירותי הטלוויזיה הגדולים והטובים ביותר שאפשר למצוא היום. מעבר לסדרות הנפלאות שאפשר לדבר עליהן הרבה, תוכלו למצוא

מה זה רובלוקס?

בקרב השחקנים הצעירים של ימינו יש כמה משחקים בולטים במיוחד בנוף, ואחד מהם הוא ללא ספק רובלוקס. המשחק הזה צבר תאוצה מדהימה בזמן שכולנו נאלצנו

סדרות מומלצות באמזון פריים

מחפשים סדרה חדשה לבינג׳ מהנה? אם עדיין אין לכם מינוי לשירות הטלוויזיה הנהדר אמזון פריים פלוס, אתם מפספסים הרבה מאוד תכנים שווים. ריכזנו לכם 10

בירור מוצר

שלום, אנא פרטו עד כמה שניתן מה בדיוק הצרכים שלכם, ובכמה עמדות יש לכם צורך.
צריכים עזרה ברכישה?

תוכנית תמחור

גרסאות נוספות

ווינדוס 11

סוג רכישה

תוקף

מאושר ע״י מייקרוסופט

מתאים למחשב חדש/מפורמט

הפעלה (אקטיבציה) לוינדוס קיים

ניתן להתקנה חוזרת

ניתן להעברה למחשב אחר

תומך בכל השפות

שימוש

Home

וינדוס 11 הום ריטייל / Microsoft Windows 11 Home Retail

תשלום חד פעמי
ללא הגבלת זמן
ביתי

המחיר המקורי היה: 699₪.המחיר הנוכחי הוא: 135₪.

הוספה לעגלה

Pro

וינדוס 11 פרו (ריטייל) / (Windows 11 Pro (Retail

תשלום חד פעמי
ללא הגבלת זמן
ביתי + עסקי

המחיר המקורי היה: 799₪.המחיר הנוכחי הוא: 159₪.

הוספה לעגלה

תוכנית תמחור

גרסאות נוספות

אופיס 2021

תוכנות כלולות

סוג רכישה

תוקף

תואם ל

סוג התקנה

ניתן להעברה בין מחשבים

תמיכה

מאושר ע״י מייקרוסופט

אופיס לבית ולסטודנט

אופיס לבית ולסטודנט 2021 / Microsoft Office Home & Student 2021

תשלום חד פעמי
ללא הגבלת זמן
ווינדוס 10/11
ניתן להתקנה חוזרת

המחיר המקורי היה: 699₪.המחיר הנוכחי הוא: 339₪.

הוספה לעגלה

אופיס פרו פלוס

אופיס פרו פלוס 2021 / Microsoft Office Professional Plus 2021 - התקנה חד פעמית

תשלום חד פעמי
ללא הגבלת זמן
ווינדוס 10/11
התקנה חד פעמית
-

המחיר המקורי היה: 599₪.המחיר הנוכחי הוא: 149₪.

הוספה לעגלה

אופיס לבית ולעסק

אופיס לבית ולעסק 2021 / Microsoft Office Home & Business 2021 MAC - רישיון פרטי + עסקי

תשלום חד פעמי
ללא הגבלת זמן
Mac
ניתן להתקנה חוזרת

המחיר המקורי היה: 699₪.המחיר הנוכחי הוא: 299₪.

הוספה לעגלה

תוכנית תמחור

גרסאות נוספות

special_feature2

special_feature4

special_feature5

מוצר זה נמצא תחת שירות התקנה אוטומטית ויותקן בחשבונכם בלי שתצטרכו לעשות שום דבר.

לכן, כחלק מתהליך זה תתבקשו לשתף איתנו בטופס מאובטח את פרטי החשבון שלכם.

כמובן שאין לכם מה לדאוג, המערכת מתקינה באופן אוטומטי לחלוטין ואף גורם אינו חשוף לפרטים שלכם.

חשוב לציין – המערכת לא מחליפה או משנה שום דבר בחשבון שלכם למעט התקנת המוצר.

תוכנית תמחור

גרסאות נוספות

ווינדוס 11

סוג רכישה

תוקף

מאושר ע״י מייקרוסופט

מתאים למחשב חדש/מפורמט

הפעלה (אקטיבציה) לוינדוס קיים

ניתן להתקנה חוזרת

ניתן להעברה למחשב אחר

תומך בכל השפות

שימוש

Home

וינדוס 11 הום ריטייל / Microsoft Windows 11 Home Retail

תשלום חד פעמי
ללא הגבלת זמן
ביתי

המחיר המקורי היה: 699₪.המחיר הנוכחי הוא: 135₪.

הוספה לעגלה

Pro

וינדוס 11 פרו (ריטייל) / (Windows 11 Pro (Retail

תשלום חד פעמי
ללא הגבלת זמן
ביתי + עסקי

המחיר המקורי היה: 799₪.המחיר הנוכחי הוא: 159₪.

הוספה לעגלה