לא בטוחים איזו גרסה מתאימה לכם?

לחצו עליי

הזן את פרטי החשבון

אנא מלא שדה זה

0
0

הזן את פרטי החשבון

אנא מלא שדה זה

0
0

הזן את פרטי החשבון

אנא מלא שדה זה

0
0

הזן את פרטי החשבון

אנא מלא שדה זה

0
0
0
0
0
0

משחקים מומלצים – 7 משחקים מומלצים שאפשר למצוא בגיים פאס

ג'ויסטיק של קונסולת משחקים

מתלבטים מהו המשחק הבא שתתחילו לשחק בו? בשוק המשחקים של ימינו יש אלפי כותרים מעניינים, מרתקים ובעלי גרפיקה יוצאת מן הכלל, ומדי יום משחקים חדשים עולים לאוויר ומספקים לכם שעות רבות של הנאה וחוויית משחק ייחודית – אבל מאיפה מתחילים? אם יש לכם מינוי לגיים פאס, הינה 7 משחקים הזמינים למשחק כבר עכשיו, ואם אין לכם גיים פאס עדיין זהו הזמן להבין מדוע השירות הזה הוא אחד המשתלמים ביותר בשוק הגיימינג.

קצת על גיים פאס

גיים פאס הוא מינוי שחברת מייקרוסופט מספקת לשחקנים בפלטפורמת אקסבוקס. הוא מספק למנויים גישה לספרייה עצומה של משחקים מכל הז’אנרים, כולל משחקי AAA מהשורה הראשונה שכולם מדברים עליהם לצד משחקי אינדי ממפתחים קטנים. המחזיקים במינוי גיים פאס יכולים לגשת לכל אחד מהמשחקים בספרייה באופן מיידי מהמחשב או מהאקסבוקס שלהם, לשחק בהם כמה זמן שהם רוצים ולהמשיך למשחק הבא בלי שום מגבלה. התשלום לגיים פאס הוא על בסיס חודשי, ובאפשרותכם לקנות אצלנו באתר מינוי לזמן ארוך יותר כרצונכם (אפילו לשנתיים, ותקבלו מאיתנו חודש נוסף מתנה) במחיר משתלם ובאחריות מלאה. במקום לשלם על כל משחק עשרות ואף מאות שקלים בנפרד, אתם משלמים סכום חודשי מצחיק הנותן לכם גישה למאות משחקים במקום לאחד – זוהי אחת העסקאות הטובות ביותר בעולם הגיימינג.

הינה עוד כמה מהיתרונות שתקבלו מרכישת מינוי גיים פאס:

  • הנחה קבועה של 10% בחנות הדיגיטלית
  • גישה מוקדמת למשחקים שעוד לא יצאו לשוק, כדי שתוכלו לבדוק אותם בעצמכם ולהתרשם מהם
  • קבלה של מוצרים קוסמטיים שונים למגוון משחקים
  • ברכישה של מינוי אולטימייט אתם מקבלים גישה אוטומטית לאפשרות לשחק אונליין מול חברים ואנשים שונים, לצד הנחות בלעדיות

עכשיו כשהכרתם את השירות עצמו, הינה המלצות ל-7 משחקים שאתם יכולים להוריד כבר עכשיו בגיים פאס ולהתחיל לשחק בהם במחשב או באקסבוקס שלכם:

Assassin’s Creed Origins

אחד מהמשחקים החדשניים של סדרת Assassin’s Creed מוביל אתכם למצרים של המאה הראשונה לפני הספירה, שם אתם משחקים את דמותו של באייק, שתפקידו בקהילה הוא Medjay – מעין שומר שמטרתו להגן על אנשי הכפר. המשחק הזה למעשה מגלה לכם איך אחוות המתנקשים נולדה, והסיפור של המשחק ישאב אתכם פנימה לשעות רבות של התגנבות, לחימה, סיור בעולם הפתוח וכמובן צפייה בנוף מנקודות תצפית מרהיבות. הגרפיקה של המשחק מדהימה ביופייה והאירועים ההיסטוריים די מדויקים – במהלך המשחק תפגשו דמויות מיתולוגיות מוכרות ותוכלו לחזות בפלאי העולם המיוחדים של מצרים, לצד פאנל מיוחד בתוך המשחק שבו תוכלו ללמוד מידע אמיתי על המסורת והמנהגים שהיו נפוצים במצרים של לפני אלפיים שנה.

Starfield

חברת בת’זדה, היוצרת של משחקי פולאאוט ו-The Elder Scrolls, עשתה קאמבק לשוק באמצעות הוצאה של משחק חדש וייחודי ששמו Starfield. זהו משחק תפקידים בסגנון עולם פתוח, או יותר נכון גלקסיה פתוחה – הוא מתרחש כולו בחלל בתוך חלק של שביל החלב, וניתנת לכם ההזדמנות לעצב את הדמות שלכם כרצונכם, לחקור מערכות של כוכבי לכת (אמיתיות ומומצאות), להילחם בחלליות אויב ולמצוא אוצרות נדירים ברחבי הגלקסיה. זהו היקום הראשון שבת’זדה יצרו זה 25 שנים, ואם מתחשק לכם לראות איך האנושות תיראה בעוד 300 שנים זהו אחלה משחק לבלות בו כמה עשרות שעות טובות.

Dead Space

Dead Space הוא משחק המשלב בצורה קלאסית ביותר הישרדות, מדע בדיוני ואימה. המשחק יצא במקור בשנת 2008, אך הוא עבר חידוש מהיסוד (שיצא בינואר 2023) כדי לאפשר לאנשים ליהנות מגרפיקה חדשנית, ממשחקיות טובה ומחוויה מרתקת. במשחק אתם משחקים את דמותו של אייזק קלארק, מהנדס המגיע לחללית כרייה שהפסיקה להיות בקשר לאחר שהגיעה לכוכב Aegis VII. במהרה הם מגלים שהספינה שורצת יצורים קטלניים שהופיעו לאחר שהחללית כרתה חפץ נדיר. האם תצליחו לשרוד אל מול המפלצות המבעיתות ולגלות מה צריך לעשות עם האוצר הנדיר כדי להשיב את המצב לקדמותו? זה תלוי רק בכם.

משחקי פיפ”א

אחת מסדרות המשחקים המוכרות ביותר של חברת EA היא משחקי פיפ”א, המאפשרים לכם ליהנות מהריגוש של משחק כדורגל ממסך המחשב או הקונסולה שלכם. יכולות גרפיות מדהימות, משחקיות טובה, אפשרות לבנות את קבוצת החלומות שלכם וגם טורנירים אונליין מול שחקנים מכל העולם הם רק חלק מהיכולות ההופכות את משחקי פיפ”א לאחד הכותרים הפופולריים ביותר בענף הגיימינג בתחום הספורט בפרט וגם באופן כללי. באפשרותכם לרכוש את המשחקים האלה ללא תלות במינוי לגיים פאס – מוזמנים להיכנס לדף משחקי פיפ”א באתר שלנו ולבחור את המוצר המועדף עליכם.

משחקי מיינקראפט

משחקי מיינקראפט הם קלאסיקה לילדים ולמבוגרים כאחד – מצד אחד יש להם גרפיקה פשוטה מאוד ומשחקיות אין סופית (וגם סיפור למתעקשים) הכוללת גידול חיות, כריית משאבים, לחימה במפלצות ובנייה, ומצד שני אפשרויות הגיוון בתוך המשחק הן רבות, ואנשים בונים במשחק הזה מערכות אוטומטיות מדהימות, מחשבונים ומבנים מרשימים שלא יביישו את האדריכלות המציאותית בעולם שלנו. גם את משחקי מיינקראפט אתם יכולים לרכוש באופן עצמאי במקום מינוי לגיים פאס – היכנסו לאתר שלנו לקטגוריית מיינקראפט ובחרו את המשחק שאתם רוצים לפי הקונסולה שלכם והגרסה שאתם רוצים לשחק בה.

From Space

המשחק שלפניכם הוא משחק שאפשר לשחק לבד או ב-Co-op עם קבוצה של עד ארבעה משתתפים סך הכול. From Space הוא משחק אקשן ויריות שבו המטרה שלכם היא לשחרר את העולם מהחייזרים המנסים להשתלט עליו. במהלך המשחק תוכלו להשתמש בנשקים מיוחדים ובטכנולוגיה מתקדמת כדי להשמיד את כל האויבים העומדים בדרככם, והגרפיקה והסאונד במשחק מבטיחים חוויה כיפית ומבדרת מאוד.

Party Animals

אחרי כל המשחקים הרציניים שסיפרנו לכם עליהם כאן, אנחנו רוצים לסיים את הרשימה במשחק מולטיפלייר הנחשב קז’ואל ומשחק למסיבה. זהו משחק שאפשר לשחק בו עם כולם על מסך אחד או מרחוק עם חברים או אנשים מהרשת, ובו כל אחד מכם הוא כלבלב, חתלתול או חיה פרוותית וחמודה אחרת ואתם נאבקים זה בזה במגוון משחקים שכולם על טהרת החמידות ובילוי זמן נעים עם חברים (שיכול בקלות להפוך לריבים משעשעים). למשחק יש מנגנון פיזיקה ריאליסטי כדי להפוך את התחרות כולה, את ההפלה בפח ואת זריקת החפצים למצחיקה הרבה יותר.

סיכום

שוק הגיימינג מוצף בכמות רבה של כותרים השווים את הזמן והכסף שלכם, וכדי לעשות סדר בעניינים יש לפניכם כאן 7 משחקים בז’אנרים שונים, היכולים לספק לכם עשרות ואף מאות שעות של הנאה מהסיפור, מהגרפיקה ומהחוויה כולה. בין שאתם מחפשים משחק עולם פתוח עוצר נשימה, משחק אקשן בעל קצב מהיר או משחק רגוע ומצחיק ליהנות ממנו עם החברים בישיבה הבאה שלכם, מינוי גיים פאס מכיל ספרייה נרחבת של כמה מאות משחקים מכל הסוגים שאתם יכולים ליהנות מהם בכל עת במחיר משתלם במיוחד. 

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו לקבלת מידע, הטבות ומבצעים

שתפו את המאמר

עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

סרטים מומלצים באמזון פריים

שירות הטלוויזיה אמזון פריים הוא כבר מזמן חלק משירותי הטלוויזיה הגדולים והטובים ביותר שאפשר למצוא היום. מעבר לסדרות הנפלאות שאפשר לדבר עליהן הרבה, תוכלו למצוא

מה זה רובלוקס?

בקרב השחקנים הצעירים של ימינו יש כמה משחקים בולטים במיוחד בנוף, ואחד מהם הוא ללא ספק רובלוקס. המשחק הזה צבר תאוצה מדהימה בזמן שכולנו נאלצנו

סדרות מומלצות באמזון פריים

מחפשים סדרה חדשה לבינג׳ מהנה? אם עדיין אין לכם מינוי לשירות הטלוויזיה הנהדר אמזון פריים פלוס, אתם מפספסים הרבה מאוד תכנים שווים. ריכזנו לכם 10

בירור מוצר

שלום, אנא פרטו עד כמה שניתן מה בדיוק הצרכים שלכם, ובכמה עמדות יש לכם צורך.
צריכים עזרה ברכישה?

תוכנית תמחור

גרסאות נוספות

ווינדוס 11

סוג רכישה

תוקף

מאושר ע״י מייקרוסופט

מתאים למחשב חדש/מפורמט

הפעלה (אקטיבציה) לוינדוס קיים

ניתן להתקנה חוזרת

ניתן להעברה למחשב אחר

תומך בכל השפות

שימוש

Home

וינדוס 11 הום ריטייל / Microsoft Windows 11 Home Retail

תשלום חד פעמי
ללא הגבלת זמן
ביתי

המחיר המקורי היה: 699₪.המחיר הנוכחי הוא: 135₪.

הוספה לעגלה

Pro

וינדוס 11 פרו (ריטייל) / (Windows 11 Pro (Retail

תשלום חד פעמי
ללא הגבלת זמן
ביתי + עסקי

המחיר המקורי היה: 799₪.המחיר הנוכחי הוא: 159₪.

הוספה לעגלה

תוכנית תמחור

גרסאות נוספות

אופיס למק

סוג רכישה

תוקף

תואם ל

סוג התקנה

ניתן להעברה בין מחשבים

תמיכה

מאושר ע״י מייקרוסופט

לא נמצאו נתונים

לא נמצאו נתונים

אופיס לבית ולעסק

אופיס לבית ולעסק 2019 / Microsoft Office Home & Business 2019 MAC - רישיון פרטי + עסקי

תשלום חד פעמי
ללא הגבלת זמן
Mac
ניתן להתקנה חוזרת

המחיר המקורי היה: 1,050₪.המחיר הנוכחי הוא: 249₪.

הוספה לעגלה

תוכנית תמחור

גרסאות נוספות

special_feature2

special_feature4

special_feature5

מוצר זה נמצא תחת שירות התקנה אוטומטית ויותקן בחשבונכם בלי שתצטרכו לעשות שום דבר.

לכן, כחלק מתהליך זה תתבקשו לשתף איתנו בטופס מאובטח את פרטי החשבון שלכם.

כמובן שאין לכם מה לדאוג, המערכת מתקינה באופן אוטומטי לחלוטין ואף גורם אינו חשוף לפרטים שלכם.

חשוב לציין – המערכת לא מחליפה או משנה שום דבר בחשבון שלכם למעט התקנת המוצר.

תוכנית תמחור

גרסאות נוספות

ווינדוס 11

סוג רכישה

תוקף

מאושר ע״י מייקרוסופט

מתאים למחשב חדש/מפורמט

הפעלה (אקטיבציה) לוינדוס קיים

ניתן להתקנה חוזרת

ניתן להעברה למחשב אחר

תומך בכל השפות

שימוש

Home

וינדוס 11 הום ריטייל / Microsoft Windows 11 Home Retail

תשלום חד פעמי
ללא הגבלת זמן
ביתי

המחיר המקורי היה: 699₪.המחיר הנוכחי הוא: 135₪.

הוספה לעגלה

Pro

וינדוס 11 פרו (ריטייל) / (Windows 11 Pro (Retail

תשלום חד פעמי
ללא הגבלת זמן
ביתי + עסקי

המחיר המקורי היה: 799₪.המחיר הנוכחי הוא: 159₪.

הוספה לעגלה